Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw / Stan przyjmowanych spraw, kolejność ich załatwiania i rozstrzygania


Szczegółowe informacje o sposobach przyjmowania i załatwiania spraw, formularze elektroniczne oraz informacje o stanie przyjmowanych spraw, kolejności ich załatwiania i rozstrzygania publikowane są na Platformie e-Usług Publicznych pod adresem www.esp.radlin.pl. Uwaga, w pojedynczych przypadkach karty usługi wraz z formularzami są publikowane na stronie www.um.radlin.pl/setup.php?p=p_1179.

Informacja dla osób niesłyszących i głuchoniemych

Osoby niesłyszące oraz głuchonieme mogą skorzystać z usług tłumacza języka migowego przy załatwianiu spraw w urzędzie. W związku z powyższym osoba uprawniona, która zamierza skorzystać powyższych usług, zobowiązana jest zgłosić ten fakt w sekretariacie Urzędu Miasta Radlin ul. Rymera 15, w terminie co najmniej na 3 dni robocze przed tym zdarzeniem, z wyłączeniem sytuacji nagłych.

Zgłoszenie powinno być dokonane w jednej z następujących form:

  • e-mail na adres sekretariat@radlin.pl,
  • faxem na nr 324590205,
  • telefonicznie na nr 324590202,
  • drogą pocztową.

Informacja wytworzona przez:
Andrzej Hajm
email: a.hajm@radlin.pl tel.:324590234 fax: 324590205
, w dniu:  19‑07‑2011 12:18:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Andrzej Hajm
email: a.hajm@radlin.pl tel.:324590234 fax: 324590205
, w dniu:  19‑07‑2011 12:18:00
Data ostatniej aktualizacji:
12‑04‑2012 11:41:03
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie